HSL:n asiakastyytyväisyystutkimus

Asty Web on HSL:n asiakastyytyväisyystutkimuksen nettitietokanta, josta löydät tutkittua tietoa matkustajien tyytyväisyydestä joukkoliikenteeseen. Voit laatia omia taulukoita, raportteja ja kuvia itse valitsemistasi aiheista. Saat tiedot jaoteltuna vaikka kunnittain, joukkoliikennemuodoittain tai vastaajan sukupuolen mukaan.

Asty Web -tietokanta sisältää HSL:n ympärivuotisen kyselytutkimuksen aineiston. Tutkimukseen osallistuu vuosittain noin 50 000 matkustajaa, jotka arvioivat joukkoliikenteen laatua asteikolla yhdestä viiteen (1 = erittäin huono, 5 = erittäin hyvä). Tutkimusta tehdään joukkoliikennevälineissä arkisin kello 6-18 välillä, ja lomakkeita jaetaan satunnaisesti valituille matkustajille. Asty Webistä löytyy tutkimustuloksia vuodesta 2011 alkaen.

Asiakastyytyväisyysdata on käytettävissä REST-rajapinnan kautta. Data palautetaan CSV-muodossa ja siihen pääsee käsiksi HTTP GET-metodilla.

Data ja resurssit


Lähdeviite aineistoon

Lähde: HSL:n asiakastyytyväisyystutkimus. Aineiston ylläpitäjä on Helsingin seudun liikenne HSL. Aineisto on ladattu Helsinki Region Infoshare -palvelusta 24.07.2017 lisenssillä Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen (CC BY 4.0).

Avainsanat

Lisätietoja

Kenttä Arvo
Ylläpitäjän www-sivut https://hsl.louhin.com/asty/
Ylläpitäjä Helsingin seudun liikenne HSL
Virasto Helsingin seudun liikenne HSL
Kategoriat Liikenne
Julkaisupäivämäärä 19/03/2015
Päivityspäivämäärä
Ulkoinen linkki
Ulkoinen linkki (en)
Ulkoinen linkki (se)
Maantieteellinen kattavuus Helsingin seutu (kaikki), Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Kirkkonummi, Sipoo
Maantieteellinen tarkkuus
Kuvaus (en) Asty Web is Helsinki Region Transport's internet database, which provides research information on passenger satisfaction in public transportation. It is possible to make custom tables, reports and graphs from your own data selection. The data can be broken down by municipality, mode of transport or by the respondent's gender. The Asty Web database contains Helsinki Region Transport's year-round survey material. Every year over 50 000 passengers participate in the survey, evaluating the quality of public transport on a scale of one to five (1 = very bad, 5 = very good). The research is conducted on public transport on weekdays between 6:00 and 18:00. Questionnaires are distributed to randomly selected passengers. Asty Web provides survey results starting from 2011. The customer satisfaction data is available via REST-API. The data is returned in CSV-format and it is accessible with the HTTP GET-method.
Kuvaus (se)
Lähde
Aikasarja alkaa 2011
Aikasarja päättyy
Aikasarjan tarkkuus
Otsikko (en) Helsinki Region Transport (HSL) customer satisfaction survey
Otsikko (se)
Päivitysväli

Kommentit

Sähköposti-ilmoitukset kommenteista: tilaa tai peru tilaus.

Kommentoi

Sähköpostiasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *:llä.